tirsdag, oktober 03, 2006

Internett Foredrag og konferanser

Jeg skal være med på et par konferanser høsten 2006.

Torsdag 26.oktober: ANFO-Strategisk e-business.
Temaet på mitt foredrag er Ny forbrukerinnsikt: Er nettkunder som andre? Publikum for dette foredraget er Bedrifter som annonserer, reklamebyråer, mediebyråer og konferansearrangører. Jeg tror jeg kommer til å vri temaet til "hva kan tradisjonelle annonsører lære av Søkmemotorannonsering?" I tillegg skal jeg kanskje legge inn noen punkter om hvordan Google kan forbedres.

Fredag 24.november: Online Marketing for Dummies
Dette er en 3 timer lang workshop hvor jeg skal snakke om det som trengs for å lykkes på nett.
Det blir spennende. Jeg tipper jeg kommer til å samle sammen alt jeg har lært de siste 4 årene og forsøke å presentere det på en grundig måte.

Jeg vil også anbefale Webdagene 2006. Det arrangeres av Netlife Research som er meget dyktige på brukertester, usability og findability.

Ingen kommentarer: